دایی: دعا مي‌كنم در فينال به استقلال بخوريم
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...

دايي ادامه داد: هميشه بازي كردن مقابل اين تيم‌ها سخت است اما ما در نيمه دوم بهتر شديم و چهار گل ديگر به ثمر رسانديم. متاسفانه در اين بازي دوباره در دقايق پاياني گل خورديم كه فكر مي‌كنم در صحنه‌ي آن گل بازيكن ما قصد داشت بازي جوانمردانه را رعايت كند اما نتوانست.

سرمربي پرسپوليس با تشكر از بازي نفت محمود آباد افزود: مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري در اين بازي به ثمر برسانيم. خدا را شكر تيم مقابل نيز بازي جوانمردانه‌اي ارائه كرد و در لاك دفاعي فرو نرفت كه جا دارد از آن‌ها تشكر كنم.

دايي در پاسخ به اين سوال كه چرا پرسپوليس در 5 بازي گذشته در دقايق پاياني گل خورده است، خاطرنشان كرد: به هر حال اين فوتبال است و نبايد اين اتفاق ديگر براي ما تكرار شود. امروز هم توپ به مدافع ما خورد و در مقابل پاي مهاجم حريف افتاد. در واقع مازيار زارع قصد داشت كه براي رعايت بازي جوانمردانه توپ را به بيرون بزند اما نتوانست. فكر مي‌كنم كه در اين بازي‌ها كمي بدشانسي و همچنين عدم تمركز بازيكنان در دقايق پاياني باعث شده كه پرسپوليس در اين دقايق گل بخورد.

دايي افزود: مطمئنا مدافعان ما بايد تمركز كنند چرا كه اگر تمركز نداشته باشيد، راحت گل مي‌خوريد. در حالي كه من خودم به دفاع راست گفته بودم كه توپ را بلند بزند اما باز هم گل خورديم. به هر حال فوتبال است و بايد از اين مسائل درس بگيريم تا ديگر براي ما تكرار نشود.

علي دايي همچنين در مورد ديدار امشب ذوب آهن در نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا نيز گفت: ذوب آهن تا الان خيلي خوب كار كرده،‌ اين بازي براي فوتبال كشور بازي بزرگي است. بچه‌هاي ذوب آهن مي‌توانند با دقت كردن و داشتن تمركز در زمين و همچنين گوش دادن به صحبت‌هاي سرمربي خود، از اين بازي با پيروزي خارج شوند. من هم مثل ساير مردم دعا مي‌كنم كه ذوب آهن در اين بازي نتيجه بگيرد.

سرمربي پرسپوليس در رابطه با اينكه حريف سرخ‌پوشان در مرحله بعدي جام حذفي، داماش گيلان است، نيز گفت: من بازي‌هاي داماش را تا به حال نديده‌ام اما پيروزي 3 بر يك آن‌ها مقابل سايپا نشان مي‌دهد كه آن‌ها تيم قدرتمندي هستند. ما سعي مي‌كنيم كه به سمت قهرماني در جام حذفي پيش رويم.

دايي در مورد ديدار پرسپوليس مقابل استقلال نيز گفت: من صحبت خاصي در اين باره ندارم و همه حرف‌هايم را زده‌ام. همه ديدند كه پرسپولي

س در اين بازي بهتر بود. مخصوصا در نيمه دوم كه اصلا موقعيتي به استقلال نداديم اما اين بازي يك ديدار برگشت هم دارد. من دعا مي‌كنم كه در فينال جام حذفي به استقلال بخوريم تا بتوانيم اين شكست را جبران كنيم. ضمن اينكه داوري اين بازي نيز بسيار ضعيف بود اما به هر حال ما بايد از اين بازي درس بگيريم و اتفاقات آن را فراموش كنيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 30 مهر 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب